-------------
- A changelog mostmár a rendes verziót mutatja játékon belül
1.0.3 Verzió
-------------
Darkwood Vale
- Kettő magasabb tieres neutral camp tier 1-es campekre cserélve
- A legelső tornyok 1-es szintűek (2 helyett)
* Ez azt jelenti, hogy valamivel kevesebbet sebeznek és kevesebb éeltük is van, ugyanúgy mint a Forest of Caldavar pályán lévő tornyoknak
- Az épületek élete 25%-al csökkentve, a távolsági barrak 25%-al lassabban regenerálja az életét (ezek a változások persze csak erre a pályára érvényesek)
- Néhány fa áthelyezve, hogy jobb spotokat biztosítsunk a rúna wardozáshoz.
Ingame
- A játékosok többé nem látják a fogban elpusztuló fákat
* Ami azt jelenti, hogy a jukeolás a Logger's Hatchettel és a Runes of Blighttal sokkal élvezetesebb
- Hozzáadva egy új kezelőfelületi lehetőség: "Double Activate." Ha engedélyezve van, akkor bizonyos tárgyak és képességek dupla kattintás esetén automatikusan csinálnak valamit:
- A Homecoming Stone és a Post Haste haza teleportál.
- A Health Potion és a Mana Potion aktiválódik saját magadra
Tablet of Command, Stormspirit, Charged Hammer és a Nullfire Blade aktiválódik saját magadra
- A Portal Key hazafelé blinkel
* Grace of the Nymph, Inner Light, Protective Charm, Camouflage, Nature's Protection, Arcane Hide, Healing Wave, Cursed Shield, Fire Shield, Frenzy, and Focus Buffer
aktiválódik saját magadra
- Hozzáadva egy új kezelőfelületi opció: "Move To Spawn On Disconnect"
* Ha bekepcsolod, a hősöd automatikusan megindul hazafelé ha disconnectelsz, lefagysz vagy hasonló jellegű problémád van
- Új keybinding: "Cancel And Hold Position"
* Ugyanúgy működik mint a "Hold Position", de az animációt is azonnal megszünteti
* Azok a játékosok akik szeretnék elérni ezt a funkciót, kicserélhetik a jelenlegi Hold keybindingot az új Cancel and Hold keybindingra
- A levegőben lévő egységek többé nem kapják meg a 25% evasiont
* Szóval a Wich Slayer stun, Magmus stun és Tiny toss nem ad bónusz evasiont
* A Courierek és Tundra madara sem kap bónusz evasiont
- A Health és a Mana csíkok mostantól mutatják a bekapott sebzést a hősöknél
* Ez az opciót ki lehet kapcsolni a beállítások menüpontban
- Ha balegérgombbal több egységet jeölsz ki /"négyzetben"/ és az aktív egység nem egy hős, de a kijelölésben benne van egy hős, akkor az aktív egység a kijelölés után a hős lesz
* Ezzel a képességgel ki lehet választani Opheliát és a creepjeit és MINDEN ESETBEN Ophi lesz az aktív, kijelölt egység
- Az eredményjelző táblán vannak a szavazási opciók /concede, pause, kick, remake/ és van egy add-friend funkció is
- A kamera nem rázkódik hogyha egy effekt létrejön a fogban /pl. Homecoming Stone/
- A program mostantól rendesen számolja az xp/min-t, mégha valaki el is érte a maximális szintet
- Az összes Neutral creep aggroja 300-ra állítva /eddig volt 250-es és 300-as is/
- A Vulture Lord mostantól rendelkezik egy +3-as AOE armor aurával
- Fix to Kongor so he won't wonk out and no one can hit him anymore
- A fő Health bar kapott egy vizuális effektet, mostantól energiától csillog
- Módosítva a belső véletlen szám generáló, mostantól nagyobb szórással dolgozik
- A Hősök health/mana barjai 500ms delayjel árnyékoldónak
Pre-Game
- Hozzáadva egy új funkc: "Potential Hero Selection"
* A hős kiválasztásnál ha jobb klikkel rákattintasz egy hősra, kijelöld mint "Potenital Hero" picked
* A Spectatorok és a csapattársaid látják ezt, az ellenfél nem
* Ha kifutsz az időből, ezt a hőst választod random helyett
- Mostmár nem látható/hallható az "5... 4... 3... 2... 1... Let's get it on" visszaszámlás, ha a hős kiválasztás megtörtént
- A Loading Barb fénylik az energiától /új effekt/
- A lobbiban nem lesz többé olvasható a "JátékosNeve has connected." üzenet a csatlakozás alatt, csak ha a loadingnak vége.
* Mostantól a "Játékos neve is connecting." és "JátékosNeve has connected." feliratok vannak, hogy a két esemény elkülöníthető legyen.
- Beállítva a channel chat üzenet maximum hosszúsága (250), a maximum ingame üzenetek száma(150), a chat channel témájának hossza (140), és a channel nevének hossza (30).
- A channel üzeneteknek mostantól csak akkor van hangja, ha azon a channelen van a fókusz, magyarul csak egy channel hangjait lehet hallani egyszerre.
* Ez kezeli azt a felmerülő problémát, amikor egy felhasználó több chanellben volt és mindenhonnan kapta a hangokat
- Ha a channel neve vagy témája hosszabb 95 karakternél, rágörgetve kiírja a teljes nevet a program, hasonlóan a Public Gameses kezelőfelülethez
A játék lobbija mostantól a király loppy.mp3 zenét játsza a lobbiban
General
- Helyrehozva a hiba, ami rengeteg crasht okozott, ha valaki a disconnect ikonra kattintott.
*Ezelőtt előfordulhatott, hogy a disconnectnek hla egy kis törés keletkezett a program memóriájában, amitől véletlenszerű időben lefagyott a játék
- Néhány tooltip újrafogalmazva, hogy érthetőbb legyen
- Mostantól a "Public Statistic" jön elő alapból a view menüpontnál, nem a matchmaking stats
- Kijavítva egy buddylistes bug, amikor valaki elvesztette a kapcsolatot a szerverrel, aztán újracsatlakozott.
- Orosz stringtable
- A fix kamera zár nem kapcsol ki replay után
- A profán szavak szűrése motantól opcionális
Follow javítás: Ha két játékos követi egymást, és az egyik belép egy játékba, a másik követni fogja, ahelyett, hogy mindketten disconnectelnének.
Egy betűzési hiba javítva a matchmakingben
Egy crash hiba javítva, amikor nem HoN-os felületről akartak HoN-ba másolni
Javítva egy dolog, amikor egy játékos nevének IM ablakba másolásakor disconnectelt
A windos módban mostantól rendesen működnek a görgők is.
A beállítások /options/ menü egy kissé átdolgozva
A "game list" nem törlődik, ha bezárják
* Ehelyett automatikusan frissül ha először van megnyitva, vagy ha egy játék elkezdődik
Helyrehozva az Official Stats és a No Stats felvillanások bugja amikor valakit inviteloltál a játékba
A Tauntnak nincs többé cooldownja
Tárgyak
Courier
A torony és kút is megtámadja mostantól.
Geometer's Bane
Aktiválasakor sérthetelenséget biztosít 0.1 másodpercig
Hellflower
40-ről 45-re növelve a sebzés
Plated Greaves
Nem hat a buffja Wildsoul macijára
Puzzlebox
1100-ról 1250-re növelve a reci ára
Shrunken Head
A tooltipbe beírva, hogy nem lehet semlegesíteni varázslattal
Steamstaff
900-ról 800-ra csökkentve az ára
Stormspirit
Nem silencel vagy összezavar, hanem simán stunnol
* Ez azt jelenti, hogy a hatása alatt is lehet parancsokat kiadni
Hősök
Maliken, Wildsoul és Warbeast átalakulása nem fog csinálni semmi furcsaságot ha Dark Lady ultizik
- Valkyrie Arrow, Devourer Hook és a Voodoo Casks többé nem sebez couriert
Új Legion str hős:
Tundra
* Alapja a DotA beli Rexxar the Beastmaster
Accursed
Fire Shield: újra hatástalanítja a stunnokat
Flame Consumption: Mostantól nem aktiválódik 400 hp alatt automatikusan. Be kell kapcsolni.
* Ez azt jelenti, hogy a silence, stun és hasonlók hatása alatt Accursed nem tudja elcastolni az ultiját
Staff of the Master
Segítésgével Accursed használhatja a Flame Consumptiont még silence alatt is
Arachna
Spider Sting: Nem fog többé úgy állni mint egy hülye, ha elblinkelnek miközben a lövedék még a levegőben van
Behemoth
A Shockwave kezdő mágikus sebzése (200/275/350)mostantól superior magic, azaz átmegy a mágia ellenálláson is
Bubbles
Shell Surf: Látóterület /vision/ növelve 600-ról 800-ra és láthatóvá teszi a terültet 3.34 másodpercig, ha teljes távolságát lerepüli
A Shell Toss cooldown bugja javítva
A Take Cover nem blokkol
A Song of the Sea sebzi a fogban és inviben lévő egységeket is
A Kelp Field nem sebzi vagy stunnolja a mágia immunitással rendelkező hősöket
Chipper
Támadási idő növelve 350-ről 450-re
Corrupted Disciple
Electric Tide: Fogból castolva is rendesen jelenik meg
Deadwood
23-ról 25-re növelve az alap strength
Alap Armor 2.24-ről 2.74-re növelve
A creepek többé nem szüntetik meg a fát
Engineer
A Turret támadás elnyelése javítva
Nullstone
Tinker: 15-ről 20-ra növelve a cooldown
Tinker: manacost 25-ről 50-re növelve
Forsaken Archer
Call of the Damn: A csontvázak nem váltják ki a semleges creepek varázslat használatát
Gauntlet
Infernal Instability: Mostantól azonnali varázslat
A Grapple cast távolságsa 625/800/975/1150-ről 725/850/975/1150-ra növelve
Hammerstorm
Mighty Swing: Ki és be lehet kapcsolbi
Hellbringer
Alap armor 2.4-ről 1.4-re csökkentve
Life Void: 7-ről 10 mp-re növelve a cooldown
Magmus
Volcanic Touch: a mechanikus egységeket is rendesen sebzi
Maliken
Tooltippek átdolgozva
Possession: 150-ről 100-ra csökkentve a manaár
Nymphora
A Teleporttal magával vihető emberek száma 0/1/2-ről 1/2/3-ra növelve
Pandamonium
Elhibázott Cannon Ball esetén a lassítás 4 helyett csak 2 mp-ig tart
Pollywog Priest
Az Electric Jolt maximális távolsága 200-ra redukálva
Pyromancer
Phoenix Wave: Egységekre és a földre is lehet varázsolni
Sand Wraith
A Manifest használata nem öl meg minden illúziót
Soul Reaper
Az ulti tooltipje mostantól rendesen jelzi a varázslat cooldwonját
Soulstealer
Mostantól nem lesz "hátra ütve" ha használ egy tárgyat
Succubus
Javítva egy bug, amikor a sleepet megszüntette néha egy creep
A Succubus' Hold cooldownja 120/110/100-re csökkentve a minden szinten lévő 120 helyett
Swiftblade
Alap sebesség 300-ról 305-re növelve
A visszavert támadás nem indítja be az olyan effekteket mint pl. Corrupted Disciple
Static Discharge-a
Valkyrie
Javelin: Ha nem talál el semmit, hosszú ideig visiont nyújt
A Prsim mostantól rendesen működik sebezhetetlen szövetségesekre is
Wildsoul
A maci halálakor elszenvedett sebzés átmegy a magic immunityn is
Átdolgozva a tooltippje, mostmár kiírja, hogy sebzést szenved el ha a maci meghal
Beardulon képességei kissé átdolgozva
*A Return-t első szinten kapja meg
*Az Entangling Claws-t második szinten kapja meg
*A Demolisht harmadik szinen kapja meg
*A Magic Resistet negyedik sinten kapja meg
Wild: a castolási idő megszüntetve, futás közben is elvarázsolható
Az alap sebesség a Bear Form-ban 270-ről 285-re növelve
Wretched Hag
Bat Blast: Célpontra és a földre is lehet castolni
Zephyr
Cyclone: A sebzés megfelezve nem hős egységekkel szemben