Megérkezett az új pre-patch, vele az új heroval, Bubblessal. A patch főként balancolást tartalmaz és a matchmakinggel /MM/ kapcsolatos újításokat hoz. A main-patch jövőhétre várható.
Version 1.0.1
- Beállítva az átlagos várakozási idő és a keresési mechanizmus a százalékos nyerési arány alapján
- Matcmaker logging /azaz az a matchmakeres pályafutásunk jegyzi a rendszer/
- Néhány helyettesítő érték javítva, ami eddig nem működött
- Néhány furcsaság az elérési /pathing/ kódban javítva
* Egy kicst megint egymáshoz 'tapadhatnak' a hősök. Már dolgozunk egy állandó megoldáson.
- Az autoattack és a támadási képességek ki/bekapcsolása nem szakítja meg a jelenlegi akciókat
Tárgyak
Harkon's Blade
- Nem működik a Lifeleechel, és egyéb attack modifierekkel /Lifeleech= élet lopás/szívás, attack modifier = támadás módosító, de ezeket nem fogom fordítani, mert a játékban is így szerepelnek, szóval jó ha megjegyzitek őket :)/
Nome's Wisdom
- 600-ról 200-ra csökkentve a recept ára.
Plated Greaves
- Az aktiválható hatás mostmár minden szövetséges nem-hős egységre hat (a játékos irányította egységekre is).
Puzzlebox
- 1000-ről 1100-ra növelve a recept ára.
Hősök
Egy új Legion Int hős, Bubbles, akit a DotA-s Puck the Faerie Dragon inspirált.
*Érdekes tény: A hős szinkronhangját az a Robert Jadah adta, aki Morlának, Az Ezeréves Teknősnek a hangja volt a 'The Neverending Story - A végtelen történet' c. filmben
Balphagore
- Már nem 'Dev'-es, azaz Normál módban is elérhető.
- Átdolgozva a javasolt tárgyak listája
- Az alap armor /páncélzat/ csökkentve 2-vel
- A Demonic Pathogen silence növelve 1/1.5/2/2.5 másodpercről 1/2/3/4 másodpercre
- A Demonic Pathogen sebzése csökkentve 100 DPS-ről /Damage Per Secundum = Másodpercenkénti Sebzés/ 60 DPS-re
- A Corpse Conversion cooldownja 30-ról 20-ra módosítva
- A minionok legyilkolásáért kapható arany 21/26/36/41 aranyról 10/13/18/20-ra csökkentve
- A mininoknak mostmár 3 Magic armorja van
- A töltések az ultijából mostmár 30 másodperc után kezdenek el eltűnni
- Az ultija mostantól 0.6 töltést kap per 1% of enemy mana spent (increased from 0.5)
Bloodhunter
- A Blood Sense mostantól teljes visiont ad az alacsony életű hősökről.
Deadwood
- Az Uproot mana költsége 60-ról 30-ra csökkentve.
- Az Uproot az eddigi 5/6/7/8 töltény helyett 5-öt fog tartalmazni minden szinten.
- A Willowmaker 100 ms-el gyorsabb /rövidebb animáció/
Devourer
- Armor 1.96-ról 2.96-ra növelve.
Engineer
- Alap STR 22-ről 20-ra csökkentve.
- Alap INT 19-ről 21-re növelve.
Fayde
- Scythe Stance bekapcsolása esetén a Cull stunnol és a Burning Shadows esetén manát éget.
- Shadow Stance bekapcsolása esetén a Cull manát éget és a Burning Shadows esetén stunnol.
- Fayde alapból a Scythe Stance-el indul (Így a Reflection Physical sebzést fog okozni, még ha a stancek nincsenek is skillelve.)
Hellbringer
- STR növekedése 2.5-ről 2.1-re
- AGI növekedése 1.0-ról 1.2-re
- INT növekedése 2.7-ről 2.9-re
Legionnaire
- Armor 1.8-ról 2.8-ra
Madman
- Stalcooldown 1-el csökkentve.
Nymphora
- A Grace of the Nymph mostantól csak akkor szakítható meg, ha játékos irányította egység támadja Nymphorát /magyarul mezei creepek esetén a mana töltése végre nem szakad meg/.
- A Teleport effektje nem jelenik meg az ellenségnek ha Nymp fogban /"ködben"/ van.
Pandamonium
- Ha a Cannonballt elhibázod, mostantól nem stunnolódik le a hősöd, hanem "snare" effect alatt lesz, ami azt jelenti, hogy lassabban mozog 4 mp-ig.
Slither
- A Toxin Wardok tölténye mostantól 1/1/2/2 az eddigi 1/2/2/3 helyett.
- A Toxin Wards támadási /gaming/ effektje megváltozott, mostantól nem 10%-ot lassít a movespeeden, hanem -25ms-t ad.
- Kijavítva a Toxin Wards tooltipje, mostantól a helyes hp-t mutatja.
Swiftblade
- A Counter-Attack mostantól nem a valós támadásokat használja, ami azt jelenti hogy a hős nem üt criticalt és semmilyen más effectet sem (mint a lifesteal vagy a frostbourn) vált ki a Counter-Attack. Egyszerűen csak Swiftblade alap sebzését használja.
Szólj hozzá a fórumon!