1.0.7 Verzió
-------------
In-game
- Általános kirúgás szavazása eltávolítva
- Az AFK jtáékosok mostantól nem lesznek automatikusan kirúgva, de a csapat szavazhat a kirúgásukról
- Az AFK érzékelő megváltoztatva, az egész mapet figyeli
- Az idő limit 7,5 percre nyújtva
- A Remakehez mostmár elég a 70%-os többség, és 50% ha egy leaver van az adott csapatban
- A Pause megszavazásához is elég a 70%-os többség
- Egy zöld "no help" gomb hozzáadva, amivel meggátolhatjuk bizonyos csapattárs-hősöket abban, hogy némely képességüknek az egységeinken használják. A hősök és skilljeik:
* Andromeda - Void Rip
* Blood Hunter - Blood Crazy
* Nymphora - Teleport
* Glacius - Ice Imprisonment
* Ophelia - Ophelia's Judgement
* Tempest - Elemental
* Succubus - Mesmerize
* Pebbles - Chuck
* Gladiator - Showdown
* Item - Stormspirit
- A boltok ikonjai továbbfejlesztve, hogy egyértelműbben jelezzék a funcióikat
- Caldavaron sok juke-hely továbbfejelsztve
- 3 új zene hozzáadva az in-game zenéhez
- A Hellbourne ranged super creepnek mostmár normális portréja van /eddig a melee creepét "használta"/
- Ha valakit Tauntolnak és felvesz egy illúzió rúnát, az illúziók feje felett megjelenik a Taunted ikon
- Azok a játékosok akik a courier megosztás üzenetével akarják spammelni a játékot, egy blokkot kapnak erre vonatkozóan és egyéb dolog sem fog működni nekik. Néhány másodperc várás után, még egy share üzenet elküldése eltávolítja ezt a blokkot.
- Kongor
* Mostmár a wardok/gadgetek rendesen megtámadják
* Egy picit növelve annak a területnek a nagysága, ahonnan miss nélkül lehet ütni
Lobby/Játék előtt
- Hozzáadva a /pingall (és /pa) chat parancsok
* Ez a két parancs másoknak is láthatóvá teszi a pingelést. Ez főként azért van, hogy a torna meccseken könnyebb legyen a vitákat rendezni.
- Hozzáadva az "fs_disablemods" konzol parancs. (Ez egyenlőre kísérleti jellegű!) Ha bevan állítva, a HoN megpróbálja figyelmen kívül hagyni az egyedi fájlokat /modokat/ a következő indításkor
* Ez azok számára van akiknek problémái vannak a tournament móddal. A jövőben több funkció várható ezen a téren.
- Javítva egy bug, amikor ugyanazzal a nickel két játékos is tudod csatlakozni ugyanahoz a játékhoz. A szerver mostmár automatikusan ledobja a második csatlakozót egy megfelelő hibaüzenet kíséretében, ha azonos id-t érzékel-
Általános
- Néhány fejlesztés a Report Playerrel kapcsolatban /interface, funkciók/
- Javítva egy crash ami akkor következett be ha valakinek nem sikerült lekérnie a meccs statisztikáját
* Ezzel javítva az is, amikor a meccs vége után a main menuben néhányan crasheltek.
- Néhány egyéb crash is javítva
- Az "Invite to Clan" felkéréseket mostantól nem látják az "Invisible Mode"-ban vagy "/dnd" módban lévők. Ha a játékos invisible, a felkérést küldő kap egy üzenetet, hogy a felkért játékos offline. Ha /dnd módban vannak, a felkérést küldő kap egy üzenetet, hogy /dnd módban vannak.
- Az "Add Buddy" felkérés mostantól nem működik a "/dnd" módban lévőkre. Ha /dnd módban vannak, a felkérést küldő kap egy üzenetet, hogy /dnd módban vannak.
- Ha az Options -> Interface -> Friends -> Request checkbox nincs kipipálva, akkor nem csak az üzenetet nem kapod meg, de a chaten se lesz semmi kiírva.
Tárgyak
Bottle
- Javítva egy bug ami miatt a Double Damage csak 30 mp-ig tartott. Mostmár rendesen, 45 mp-ig tart.
Codex
- A recept megváltozott, eddig: Neophyte's Book + Punch Dagger. Mostmár Neophyte's Book + 2x Punch Dagger
- A recept ára 1350-ről 1000-re
- Passzív sebzés bónusz 9-ről 18-ra
Insanitarius
- Cooldown 10-ről 7 mp-re
Geometer's Bane
- 15-ről 10-re csökkentve a strength
- Az agility is csökkentve, mostmát a tárgyak értékével megeggyező agilityt ad, azaz 26-ot 30 helyett
Restoration Stone
- Mostantól refresheli a Shrunken Headet is.
Heroes
- Új Hellbourne Intelligence Hős: Doctor Repulsor
* A DotA-s Storm Spiriten alapulva
Accursed
- Fire Shield casting távolság 400-ról 350-re csökkentve
- Fire Shield mana ár 100/105/110/115-ról 100/110/120/130-ra
- Cauterize range 750-ről 700-ra
Arachna
- A Strength növekedés csökkentve 1.9-ről 1.7-re
- Hardened Carapace időtartam 6mp-ről 3mp-re
Balphagore
- Sebesség 290-ről 295-re
- Hell on Newerth nem resetel nullára ha a Token of Lifeal hal meg
Blacksmith
- A Flaming Hammer negatív magic armor buffja benne van rendesen a tooltippben
- Flaming Hammer lövedék sebessége 800-ról 950-re
Bubbles
- Alap sebzés 38-49-ről 45-50-re
- Shell Surf visiont hagy hátra, ha elteleportálunk
- A shell sebessége növelve 600-ról 850-re
* Ettől függetlenül még mindig maximum 1800 egységet repül. Az időzítő ennek megfelelően updatelve.
Devourer
- A Cadaver Armor hősönkénti strength kinyerése 0.9/1.2/1.5/1.8-ról 2 minden szinten
- A Cadaver Armor creepekből való strength kinyerése megszüntetve
- Cadaver Armor Magic Armor 1/2/3/4-ről 0/1.35/2.7/4.0-re
- Devour kicsit átdolgozva. A Devour channelingje közben, egy töltés hozzáadva minden másodpercben, ami 10 mp-ig tart. Minden töltés:
* Növeli Devourer méretét
* Növeli 50-el a Decay rádiuszát
* Ad 15/25/35 sebzést
* Max élet megnövekedik 100/150/200-al
Engineer
- A turret gyorsabban áll fel, és a cast time megszüntetve
- A limit, hogy valakit hányszor találhat el a Turret, 5-ről 10-re növelve
* A Max 35%-os snare effekt még mindig 5 lövés után következik be, találatonkénti 7%-os lassítással
Fayde
- Cull cooldown 10-ről 11 mp-re
- Cull rádiusz 350-ről 300-ra
- Stance 50 helyett 40 sebzést blokkol
- Reflection nem hagy maga mögött illúziót
- Shadow Cripple az első sebzést azonnal kiosztja, a másodikat az 1. végén, a harmadikat a 2. végén (eddig az 1. végén, 2. végén, 3. végén volt)
- Shadow Cripple még mindig csökkenti az élet regenerációt 50%-al 3 mp-re
Forsaken Archer
- Agility növekedés 2.7-ről 2.5-re
- Call of the Damned csontvázak méreg sebzése 4/8/12/16-ról 6/8/10/12-re
Gauntlet
- Az Infernal Instability nem okoz snare effektet
- Az Infernal Instability buffja nem stackel az ultival és a második képességgel
- Az Infernal Instability használata max töltést ad az Enfeeblenek
- Grapple cast idő csökkentve 400ms-ről 200ms-re
- Grapple lövedék sebessége 1500-ról 1600-ra növelve
- Az Enfeeble max töltései megváltoztatva 30-ról 20/25/30/35-ra
- Az Enfeeble lassítása 5 mp-ről 3 mp-re csökkentve
- Az Enfeeble maximum lassítása egy ellenfelel mostantól 50%
- Gauntlet Blast sebzése csökkentve 300/450/600-ról 300/400/500-ra
- Gauntlet Blast távolsága 600/700/800-ról 600 minden szinten
- Gauntlet Blast cooldown 75/65/55-ről 80/70/60-ra
- Gauntlet Blast Consumed by Power AoE-je 200-ról 200/225/250-re
Gladiator
- Call to Arms mostantól ugyanazt a cast animációt használja mint a Pitfall
- A backswing idő eltávolítva a képességeiről
- A beindulás/aktiváció csökkentvbe a Pitfallon 2-ről 1.6 mp-re
- Showdown kiad egy stop parancsot a visszateleportáltra
- Call to Arms nem ad hangot, csak a működésbe lépésekor
Keeper of the Forest
- Camouflage cast távolság 300-ról 500-ra, cast idő megfelezve
- Nature's Protection cd 7 mp-ről 5 mp-re, cast idő megfelezve
Legionnaire
- Terrifying Charge sebesség buff +40/80/120/MAX-ról +60/100/140/MAX-ra, a töltés 5 mpig tart
- Sebesség 290-ről 295-re
Madman
- A Barrel Roll nem lassít a támadási sebességen
- A Barrel Roll cdje 11-ről 13-ra növelve
- A Barrel Roll debuffja leszedhető
Magebane
- Alap strength 16-ról 17-re
- Strength növekedés 1.6-ról 1.7-re
Night Hound
- Hozzáadva egy harmadik támadási animáció a 3. képességéhez
Nymph
- A stun sebzése 25/50/75/100-ról 70/100/130/160-ra
- Stun időtartam növelve 1/1.3/1.6/2-re
Rampage
- Alap armor 1-el csökkentve
- Stampede cooldown 25-ről 30-ra
- A Might of the Herd sebesség csökkentése (amikor használják) állandó -35/50/65/80 MS ha körülötte vannak. 4 mp-ig tart minden szinten az eddigi 1/2/3/4 mp helyett. 1 mp-ig még tart, miután elhagyták a forrást /Ramp-et/.
- A Horned Striketól kapott sebzés 100-ról, szintenkénti 40/60/80/100-ra változtatva
Soul Reaper
- Strength növekedés 2.0-ről 1.7-re
- Withering Presence 1000 rádiuszról 700/800/900/1000-re változtatva
Tundra
- A madár mágia immunis
Vindicator
- Sage's Lore időtartam 5/6/7/8 mp-ről 7mp-re minden szinten
- Sage's Lore sebzés/égetés 20/10, 30/15, 40/20, 50/25-ről 14/7,26/13,40/20,57/28.5-re
- Sage's Lore cooldown 14-ről 15-re
- Sage's Lore manaár 75/95/115/135-ről 80/100/120/140-re növelve
- Glyph of Silence AoE 950-ről 800-ra csökkentve
- A Glyph of Silence nem silenceli azokat a hősöket akikről Vindinek nincs visonje
- Glyph of Silence int növekedés 1 Intelligenceről 2 Intelligencere killenként
- Glyph of Silence időtartam 0.75/1.5/2.25/3-ról 1/1.75/2.5/3.25-re növelve