Heroes of Newerth

A Heroes of Newerth-el foglalkozó oldal, rendszeres frissítésekkel, leírásokkal, keződknek segítségekkel. Nem titkolt cél a hazai HoN élet beindítása és összefogása.

Naptár

július 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

3 Patch is szűk 24 óra alatt

2010.07.03. 19:50 :: Dunpy

1.0.5 Verzió
-------------
Általános

- Report  player /játékos jelentése/ hozzáadva
* Bal felső sarok a System Barnál, ! jel
* Töltsd ki a mezőket, hogy jelentsd egy játékos nem megfelelő viselekdését
* A téves jelentéseket büntetni fogják

- Rengeteg tooltip hozzáadva és javítva
- Javítva egy bug ami miatt a Post Hastel courrierhez lehetett teleportálni. A Post Hastel viszont még mindig lehet játékos irányította állathoz teleportálni /pl Warbeast farkasai/
- Vulture Lord második képességének is van már ikonja (tehát az aura mostmár nem egy fekete fehér mezőként fog megjelenni a checkboardon)
- Sérthetetlen állapotban is rendesen lehet mostantól játékosnak és couriernek is vásárolni az árusoknál
- A játékbeli betűméret enyhén csökkentve
- Egy új üzenet hozzáadva, ami jelzi ha a couriert egy nem hős /által kontrollált egység/ ölte meg, emellett a játék pinggel is
- Javítva egy eset, amikor a játékos beállított egy channelt automatikus csatlakozásra belépéskor, és később nem tudta ezt a channelt kivenni az automatikus csatlakozásból, mert a channelből bannolták. Azoknak a játékosoknak akik automatikusan csatlakoznának egy channelre ahonnan kibannolták őket, automatikusan  felülírodik a listájuk és eltűnik belőle a channel ahonnan bannolva vannak
- Az "Alt" gomb lenyomása (vagy bármelyik gomb amit a játékos erre a parancsra állított be: _gameLobbyChatToggle) a lobbiban mostantól nem változtatja a meg a chat típusát. Le kell nyomni és az enterrel vagy a „send”-re történő egérkattintással együtt kell használni
- Javítva egy mac/linux fagyás
- Javítva egy hiba amikor a játékos nem tudott kiválasztani egy bizonyos hőst a bannolási fázisban.
- A disconnectelt játékosok nem fognak automatikusan randomozni, ha csak ki nem futnak az időből.
* A disconnectelt játékosok nem használhatják az "extra time"-ot  BP módban (ha az ő körük jön, vagy megkapják a kijelölt hőst vagy randomoznak)
- Javítva egy hiba a duplicate módban, amikor két játékosnak ugyanaz volt a kijelölt hőse, és csak az egyik kapta meg, a másik randomozott. Mostmár mindkettő megkapja ugyanazt a hőst.
- Különféle szerver változtatások a stabilitás növelése érdekében
- A „news” elrejtve, ha a „follow player” opciót válsztják
- A kliens nem jelez többé disconnect vagy leave figyelmeztetést, ha valaki megkísérel elhagyni egy practise módos játékot vagy egy replayt.

Invis Rune
- 2 másodperces fade ideje van. Bármilyen varázslat, tárgy vagy képesség használható ebben a 2 mp-ben, a stealth /=lopakodás, magyarán a későbbi invi/ nem szűnik meg  


Tárgyak

- A Mana Battery mostmár a „Supplies”-ban van
-A  Power Supply a „Supplies”-ban és az „Initiation”-ban is megtalálható
Új tárgy: Blood Chalice (Initiation)
*Használatkor ad 150 ideiglenes Manát 150 életért cserébe. A Mana lassan eltűnik ha nem használják fel. A tárgy használatából származó sebzés nem öl.

Astrolabe
- A debuffot mostmár nem lehet varázslattal megszüntetni

Bottle
- Javítva az illúzió rúna tárolásával kapcsolatos bug, mostmár az illúzióknál se lesz ott a rúna!
- A Double Damage mostmár rendesen 45 mp-ig tart ha Bottle-ből használják a normális 30 mp helyett

Frostfield Plate
- Courierek többé nem használhatják

Geometer's Bane
- Az illúziók is megkapják a 0.1 mp sebezhetetlenséget

Ground Courier
- A tornyok és a creepek ismét megtámadják

Loggers Hatchet
- Nem működik splash sebzéssel

Puzzlebox
- A Közelharci creep képességei a hármas és a négyes slotra téve, hogy könnyebb legyen eldönteni melyik creep melyik
- A Puzzlebox minionjai nem tudnak többé tornyot támadni, ha csak nem a közelükben /925 egységen belül/ van a gazdájuk

Void Talisman
- Használat esetén -5.5 Magic Armort is ad

Whispering Helm
- Courierek nem használhatják többé


Hősök

- Új Legion strength hero: Gladiator, a DotA-s Kunkkán alapulva
- Sok hősnek frissítve a javasolt tárgyak listája

Balphagore
- Balphagora harmadik képessége nem használ fel többé élettelen dolgokat. Om nom nom.
- Hell on Newerth
* Nincs többé cast idő
* A terjedési gyűrű Balhagorral együtt mozog, és 300 ms-el gyorsabban éri el a maximális távolságát

Behemoth
- A Shockwave nem sebzi a couriereket

Bubbles

- Ha be van kapcsolva, a Take Cover automatikusan elcastolódik, ha a sebzés forrása az ellenfél /az ellenséges creep is számít/

Blacksmith
- Egy bug javítva ami miatt a multi cast nem hatott rendesen /általában egy célponttal kevesebbett talált el/

Chipper

- A játékosok denyolhatóak ha a Tar+ Rocket kombó miatt égnek
- Tar Toss időtartama redukálva 5 mp-ről  2/3/4/5 mp-re

Chronos
- Rewind  gyógyítás rátája növelve (max 50% másodpercenként)
- Curse of Ages
* Buff/Debuff idő csökkentve 10mp-ről 8.5 mp-re
* Bashel minden 8/7/6/5-ik ütésnél
* Sebez  20/40/60/80 –at basheléskor
* A Bash stun ideje .25/.5/.75/1-ról 1 mp-re minden szinten

* Agi lopás 1/1/2/3-ről 1/2/2/3-ra
* Curse of Ages töltései összeadódnak más célpontnál is
* A denyból is töltés nyerhető


Electrician

- A pajzs bekapcsolás helyett mostmár egy magadra castolható spell

* Cast idő megszüntetve
* A max mana 20%-ába kerül hogy elcastolja, ha kevesebb a mana ennél, mindet  felhasználja

* A felhasznált mana 12 mp-ig pajzsként használódhat fel
* A sebzés 50%-át felfogja  2/1.66/1.25/0.75 manáért cserébe minden 1 pont sebzésért
* A pajzs AOE DPS-e  növelve 12/24/36/48-ról 15/30/45/60-ra
* A pajzs nem kikapcsolható

Engineer

- A Turret átdolgozva
* Egy vektor célzó képességé alakítva, hogy eldöntse az irányt amerre „néz”

*Manaár 120-ról 100-ra csökkentve
* Nem kontorlálható és csak 6 mp-ig tart
* Engi tárgyait nem tudja többé használni
* 6 részletben lő 30at, 800 egység hosszan 400 egység szélesen
* Minden golyó 25/40/55/70 fizikai sebzést okoz és 7%-al lassít 5 másodpercig
* Az eltalált egység 25 egységnyire visszatolódnak a turrettől
* Maximum 5 golyó találhat el egy célpontot
- Energy Field
* Nem találja el a couriereket
* Kevesebb ideig tart: 6/9/12 mp-ről 6/8/10 mp-re
* 5 ütés helyett már csak 4 kell az elpusztításához

Forsaken Archer
- Crippling Volley
* Ministun eltávolítva
* 225-ről 200-ra csökkentve a range
* Sebzés növelve 85/140/195/250-ről 85/150/215/280-ra

Fayde
- Strength növekedés 2.2-ről  2.0-ra
- Alap agility 21-ről 19-re
- 305 helyett 300 sebesség
- A Scythe/Shadow Stance töltések csökketnve:  2/3/4/5-ről  1/2/3/4-re
- Reflection
* Sebesség 10/20/30%-ról 10/15/20%-ra
* Időtartam 30/35/40 mő-ről 20/35/50 mp-re

Gauntlet
- Már nem dev hős
- Átdolgozva
- Alap STR csökkentve24-ről  22-re armor 0.5-el csökkentve

- Infernal Instability
* Saját magára castolja az Infernal Instability-t 4 mp-ig. Kap 10/20/30/40 sebességet az időtartamra

* Amíg az Infernal Instability aktív, Gauntlet keze felrobban az első célpontnál akivel érintkezik
* Ebbe beletartozik az autoattack, a Grapple, vagy a Gauntlet Blast. A képesség aktiválható akkor is ha a kesztyű épp a levegőben van
* Becsapodáskor sebez 120/180/260/320mágikus sebzést a hatósugarában, visszalökve az ütést ért célponttól a többi egységet és aktiválva egy 1,5 mp-es mini snaret
- Grapple
* A Hand 800 rangeig megy
* Csak hősöket találhat el, creepeken keresztül megy
* Csak az odafele úton találhat, visszafele már nem
* Gauntletet és a célpontot is odaviszi ahova klikkelsz, sebezvén 100/140/180/220 mágikus sebzést a célpontba és stunnolva 1/1.2/1.4/1.6 mp-ig
- Cripple átnevezve Enfeeble-re
* 30 Max töltés
* 0.8/0.6/0.4/0.2 másodpercenkénti töltés visszanyerés

* Támadáskor minden töltést elhasznál, lassítva  1%-ot töltésenként a Sebességen, Támadáson, és varázslás időn 5 mp-ig
- Gauntlet Blast
* 75/65/55mp Cooldown
* 600/700/800 Range
* 100/150/200 Manaár
* Kilövi a kesztyűt a célpont egységre. Bármely ellenséges egység aki a kesztyű 200ranges távolságán belül van, stunnolódik 4 mp-re. A stun megtörik egy másodperc után, ha sebzést szenvednek el.
* A kesztyű becsapódáskor 300/450/600 mágikus sebzést okoz és minden buffot levesz a célpontról
* Az eltalált hős 1,5 mp-ig stunnolódik és látható lesz

Legionnaire

- Int növekedés megváltozott:  1.6-ról 1.9-re
- Terrify
* Cast idő megszüntetve
* A charge alatt visont kap az egységről
* A charge felfedi az egységet
* Ad  40/80/120/MAX movespeed-et (eddig max volt minden szinten)

Madman
- 17ről 18-ra növelve az alap STR
- Barrel Roll
* Stun megszüntetve
- Barrel Roll manaár 130-ról 110-re
* 30/37/44/50% snare effektet okoz 3,5 mp-ig
* A sebzése növelve: 100/150/200/250-ról 100/160/220/280-ra

Nymphora

- Nymphora's Zeal 25/50/75/100 Magic mágikus sebzést okoz ha eltalál valakit
* Az találat oda- és visszafele is számít
* Nem ad többé bónusz sebességet és támadási sebességet

Pebbles
- Láthatatlan egységeket többé nem dobhat

Plague Rider

-  Az Extinguish mostmár igazi deny (statba is számít)

Puppetmaster
- Puppeteer's Hold
* Javítva egy ritka bug, aminek hatására az animáció nem szűnt meg az effekt lejárta után sem
*A  "Snare" az effekt hatása alatt 155-ről 80-ra csökkentve
* Negatív Támaádsi sebesség megszüntetve
* A castolás 500-ról 300 ms-re gyorsítva

Rampage
- Minden mágikus sebzés fizikaira változtatva
- Stampede átdolgozva
* 9001 Range
* Ugyanaz a mechanizmus, charegolja a kiválasztott egységet
* Kap 15/20/25/30 sebességet másodpercenként
* 4 mp után átmegy a fákon is
* Nem kap mágia immunitást, viszont az ellenfeleknél nem jelenik meg a „charged” ikon
* 450 egységből szinte azonnal az ellenfélre ugrik
* Stun mellett vissza is löki az ellenfelet
* A sebesség bónusz 3 mp-vel a becsapódás után eltűnik
- Might of the Herd átdolgozva
* Nem csapat aura
* 50 Manaár
* Ad  4/6/8/10%sebességet
* A sebesség3/6/9/12%-át sebzésben megkapja

* Használatkor, a földre dobbant minden másodpercben  1/2/3/4 másopdpercig, ekkor a Herded (-15 sebesség) effekt alá kerülnek az ellenfelek 5 mp-ig. Több használat eredménye összeadódik.
- Horned Strike átdolgozva
* 10/9/8/7 mp cooldown
* Ugyanúgy stunnol és visszalöki az ellenfelet. 100 fizikai sebzés minden szinten
* Minden Ramp által megtett 1000 egység után 1 sec cooldown eltűnik, amíg cooldownon van a képesség
- Favor of Sol megszüntetve
- Új Ultimate: The Chains that Bind
* Ramp használhatja a láncait hogy stunnolja és hátrahúzza az ellenfeleket egy ideig
* 200 Range
* 175/200/225 Manaár
* 105/90/75 mp cooldown
* A célpontot Rampagehez köti 3/3.5/4 mp-re és a célpont mögé rántódik az időtartamra

* Ramp nem támadhat amíg valaki húz, az ellenfél viszont a megtett út 20/30/40%-át elszenvedi fizikai sebzésben

* Ha a célpont és Ramp több mint 500 egységre eltávolodik, a láncok elszakadnak

Slither

- A wardok sebesség lassítása nem hat, ha elvétik a célpontot

Soul Reaper
- A Demonic Execution nem használható couriereken

 

Tempest
- A Purge hat Temp elementáljaira miután kettéváltak

Thunderbringer
- A harmadik képessége splash sebzést lett, így nem szakítja meg pl. az olyan képességeket mint Succu sleepje vagy Gauntlet ultija

Vindicator
- Glyph of Silence rendesen hat a sebezhetetlen egységekre is

Wildsoul
- Az illúziók maci formában is rendesek lesznek

War Beast
- Metamorphosisban is rendesek lesznek az illúziók
- Warbeastnek 925 egységen belül kell lennie, hogy a farkason tornyot támadhassanak

Zephyr
- Gust
* Stun megszüntetve
* Sebzés növelve 75/125/175/250-ről 75/150/225/300-ra

 


1.0.6 Verzió
-------------
- Jobb útkeresési mechanizmus /laneing alatt érezhető leginkább/.
- Néhány effekt változtatás, hogy tisztábbak legyenek a dolgok
- Néhány tooltip javítva
- Egy jegyzet hozzáadva AudaciousSam Blood Chaliceéről az 1.0.5 patch jegyzethez

Vulture Lord
- Armor aura megszüntetve

Nullstone
- Recept ár 825-ről 1000-re csökkentve
- A cooldown alatt bekapott varázslat nem csökkenti a cooldownt

Steamstaff
- Sebzés növelve 2-vel
* Ez értelemszerűen azt jelenti, hogy minden tárgy ami Steamstaffból épült, sebzés boostot kapott

Chronos

- Curse of Ages  2/3/4 szinten javítva rendesen stunnol és számolja a töltéseket
- Curse of Ages mostmár lefelé számol, azaz akkor jön a stun, ha nincs több töltés /3…2…1…STUN/

Gauntlet

- Egy bug javítva: Ha a levegőben van a kesztyű és akkor castolja az Infernal Instabilityt, de nem talál el senkit, akkor utána még mindig ellőhető, működni fog

Glacius
- Az Ice-Imprisonment szövetségesre castolva kevesebb sebzést fog fel 20/40/60/80 to 20/30/40/50%

Gladiator
- A Showdown mostmár nem teleportálja a mágikus ellenállással rendelkező hősöket
-A Flagellation akkor is cooldownt kap ha élettelen egységet támadsz

Rampage
- Javítva az azonnali halál bug

 

1.0.6.1 Verzió
-------------
- Gladiator hang

 

Szólj hozzá!

Címkék: hon heroes of newerth hon blog heroes of newerth patch heroes of newerth magyar heroes of newerth hirek heroes of newerth patch magyarul

A bejegyzés trackback címe:

https://honsite.blog.hu/api/trackback/id/tr832127597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása